Κορυφαίος Έλληνας δημοσιογράφος σοκάρει: "Ναι, οπλοφορώ"! (VIDEO) « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Κορυφαίος Έλληνας δημοσιογράφος σοκάρει: "Ναι, οπλοφορώ"! (VIDEO)

Κατηγορία Lifestyle στις   Ιανουαρίου 30, 2016  | 

Κορυφαίος Έλληνας δημοσιογράφος σοκάρει:  


Την δοκιμασία του Ougachallenge πέρασε την Παρασκευή ο Γιώργος Τράγκας, ο οποίος μίλησε στον Δημήτρη Ουγγαρέζο για το όπλο που κουβαλάει μαζί του και για το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα παίρνει μέτρα ασφαλείας.



«Εσύ τι πιστεύεις; Ότι το παίζω… Che; Ότι το παίζω… Rambo; Και μέχρι σήμερα παίρνω μέτρα ασφαλείας. Μου θύμισες κάτι που αυτές τις μέρες το σκεφτόμουν. Εγώ οπλοφορώ, εσύ οπλοφορείς; Έχω δεχτεί πολλές φορές ανήθικες προτάσεις στη ζωή μου, το θέμα είναι τι βαθμό ηθικής κράτησα εγώ ο ίδιος. Ένα θα σου πω για να μην παριστάνω τον Άγγελο του Τσάρλι, γιατί δεν είμαι. Προσπάθησα να είμαι όσο το λιγότερο μπορούσα ανήθικος. Προσπάθησα, δεν ξέρω αν το πέτυχα».





zappit.gr